Followers

Thursday, February 24, 2011

makhluk "DAJJAL.."..


assalamualaikum,..to all viewers of my blog..:)

sy nak kongsi skit psal makhluk DAJJAL ni,..mst suma org da tua,..trutamanya org2 islam,.yg sjak d bgku skolah lg,.dah d ajar pasal nie..huu..hrap suma x dlupakan ap yg tlah d plajari pada zaman sekolah dlu ye..^^

Meskipun telah banyak artikel tentang Dajal telah dibincangkan tetapi mungkin ramai daripada kita yang masih kabur-kabur. Siapakah itu Dajal? 
Apakah bukti-bukti kewujudan Dajal? 
Sejak bilakah dia wujud dan adakah dia yang menyesatkan umat manusia di setiap peradaban ketamadunan?
 Dan kita sebagai umat akhir zaman sepatutnya mempunyai ilmu secukupnya untuk untuk menghadapi The False Messiah ini. Perhatikan tanda-tanda kedatangannya di sekeliling kita, sudah begitu banyak bagi yang celik mata dan hati.

  Kredit to Konspirasi Teoris,,
Mahu atau tidak mahu, kita harus meneliti sejarah kerana ia menyimpan banyak rahsia yang harus diselongkar dengan hati kita sendiri, bukan hanya menerima setiap pelajaran sejarah yang disajikan dalam buku-buku teks sekolah oleh orientalis dan evangelis Barat yang gemar merosakkan kebenaran sejak permulaan sejarah manusia lagi. Hati kita diciptakan Allah dengan sifatnya yang bersih (namun kitalah yang merosakkan hati kita sendiri), maka hati kita akan sentiasa mampu melihat kebenaran sekiranya kita sangat ingin dan amat merindukan kebenaran. Kebenaran itu ada kala pahit, dan ada kala sangat manis.

for more information,.please visit this for sure..:)


SEKIAN SAJA,..adiiooss!!!

terima kasih daun kelady . dah bca , silalah komen ^^V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
IQBJ9_K6GQlR6nvC7HN3KsF4LJE