Followers

Saturday, January 5, 2013

2013 di negara orang


 Assalamualaikum :)
yeah,,hari ini tiba-tiba tergerak hati untuk update blog,.
hari ni dah masuk lembaran muka surat ke 5 dari 365 muka surat kan.. fikir balik,. selama 5 hari di tahun baru 2013 ni,.apa kita dah buat? adakah bad habit 2012 still kita buat or tidak ? hehe
sekarang,aku masih bercuti,al maklum,university bagi cuti dlm seminggu lebih,. huhu ! best sgt ! tak payah bangun seawal jam 8 nak pegi kelas ,matahari pun tak muncul lagi,orang baru nak bangun subuh ,.. huhu,. memang mencabar duduk kat negara orang ni ,.
dengan suhu di bawah takat beku,. alhamdulillah,.suhu sekarang tak se extrem suhu december aritu yang mencapai -22 celcius ,. kering kaki tangan aku dibuatnya -.-
tapi aku bersyukur kerana Allah bagi peluang kat aku untuk merasa semua ni,. dulu masa kat Malaysia,selalu tak puas hati dengan cuaca panas,sekarang,sejuk sangat pulak,. fitrah manusia,.selalu mengeluh kan.. astaghfirullah ~

tak tau nak cerita apa dah .. jom tengok gambar2 aku dan sahabat sambut new year di bumi soviet ini,.



in front the RED SQUARE KURSK

aku tak tahu bangunan apa tuu

red square fireworks,MOSCOW




hew hew hew ,.. kitorang actually menunggu fireworks depan redsquare tu , tapi katanya,. tahun ni xdaa pulak ! kesedihan yang tak tertanggung ,.. *hypebola* ! haha. so kitorang pun balik hostel by a walk ok ! tak main naik naik bas or teksi ,.. nasib suhu malam tu -3/4 celcius ja,. sejuk jugak la kaki aku ni ,. pandai sangat kan pakai stokin nak pegi bersukan memang tak tertanggung la sejuk diaa ,.. and dalam perjalanan pulang tu ,. banyak pulak fireworks tetiba ! and kitorang exsaited lvl 99 ! haha ! so,sambil jalan pun sambil tengok fireworks laa !! hihih

sesungguhnya tukar tahun 2012 ==> 2013 kali ni banyak experience aku dapat ! dah la tukar tahun kat negara orang pulak tu ,.. so,azam tahun 2013 ni aku tak minta banyak ,.cuma aku nak balik cepat Malaysia,. aku nak jumpa parents aku and makan makanan malaysia yang aku dah laaamaaa idamkan...hoho ! dan aku harap tahun 2013 ni akan membawa lebih kebaikan dan pengajaran buat aku !! sekian,.adioosss !! :D

terima kasih daun kelady . dah bca , silalah komen ^^V

4 comments:

Mysara Ab Rahman said...

happy new year..
nway, follow cni..:)

lady_eff said...

owh,patotla boleh run on movie..cuti seminggu..aku berhempas pulas ready nak final..hahahaha..btw,nak jugak maen salji...

ROSSA said...

jom laa miss jubilant ! ahhah,.. aku cuti,ahaha

Anonymous said...

nawwwwwwwwww. cute pulak budak2 tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
IQBJ9_K6GQlR6nvC7HN3KsF4LJE