Followers

Monday, November 21, 2011

GARUDA MUDA vs HARIMAU MUDA [LIVE STREAMING]

helo helo ... nampak tak gambar kat atas tuh ?? hohho .. bonus sgt soalan tu kan .. hek3
saja jak nak kelentong ...
hmm .. ramai yang tahu malaysia akan sekali lagi bertemu dengan indonesia dalam final sukan sea ke-26 ni kan .. hohooh .~ setelah malaysia menumpaskan indonesia 1-0 dalam saingan untuk pergi ke separuh akhir ..  sekali lagi mereka akan bertemu malam ni ,.. ~


SENYAPKAN STADIUM GELORA BUNG KARNO PADA MALAM INI .. ~

kemana letaknya semangat kesukanan mereka? langsung xda tamadun!
gambar kat atas yang sangat >>!! grrrr..! padahal misi sukan sea adalah untuk merapatkan silaturahim antara negara asia tenggara yang bertanding ..~ sekali gus ,.kita boleh menyimpulkan negara tuan rumah yang tak begitu baik sepanjang sukan sea ini .. you all can judge by urself !! :)

sekian !!!
1Malaysia sokong bola sepak negara
Peteh Malaysia Peteh - Ganu
Gomo Malaysia Gomo - Klate
Enjut Malaysia Enjut - Johor
Hobin Malaysia Hobin - N9
Kejor Malaysia Kejor - Perak
Haria Malaysia Hari - Penang
Pulun Malaysia Pulun - Kedah
Encang Malaysia Encang - Sarawak
Malaysia Tatap - Sabah
Ligan Malaysia Ligan - Perlis
Gegau Malaysia Gegau - Melaka
Viva Malaysia - Selangor
City Boys Malaysia - Kuala Lumpur
Ghempuh Malaysia Ghempuh - Pahang



terima kasih daun kelady . dah bca , silalah komen ^^V

3 comments:

Syafiq Ahadin said...

gomo malaysia!!

Izyan Masri said...

KESIAN DIORANG KALAH.JAPJAP.NAK KESIAN KE NAK PADAN MUKA?HAHA

♥ shaheizny ma ♥ said...

izyan : hahhaha.. padan muka la tepat!! aahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
IQBJ9_K6GQlR6nvC7HN3KsF4LJE