Followers

Monday, October 31, 2011

: a couple of hour before December ends : say HELLO TO NOVEMBER ;)

assalamuaalaiikumm to all readers :)
hee..:D lama juga tak hupdet blog ni ,. bukan sebab tak da line internet ,  cuma diri ku yang malas nak ON lappy ni .. ~ huhu ..

today is 31 OCT 2011 , ~ waaa.. cepatnya masa berlalu kan . pejam celik , pejam celik .. dah nak habis tahun 2011 pun ..~ alhamdulillah masih diberi peluang oleh Allah SWT untuk memperbanyakkan amalan di muka bumi ini , . syukran ya Allah .. erm.. spiritual sedikit hari ni.. !

kepada semua SPM candidates for this year ,. tinggal 2 minggu je lagi kan SPM..?!
dun worry , be happy gang!! ekeke .. saya pun pernah lalui semua tu .. alhamdulillah.. ok je smpai skrg. xda cacat cela nya .. * okay,. keluar tajuk ..! ;)

today`s entry is actually about the places that I really want to go in my entire life :)
okayy,.. jom tengok je gambar2 kat bawah ni ,. mesti semua tempat kat dalam gambar ni korang tahu kan . ekeke ..

EIFFEL TOWER :D
tu diaa.. eifel tower yang kat PARIS tu .. :)) bukan paris hilton okayy .. and also paris lipton ..erk.. mcm blogger je tu .. ! :) ekekek ..
harap satu hari nanti dapat la jugak saya jejak kan kaki ke sana..! with my husband ke ..?! adoii.~ (impiann sebesar alam )

ANFIELD ~
memandangkan saya ni peminat setia LIVERPOOL . so .. saya nak sgt pegi anfield .. huk2.tak dapat masuk stadium pown . kat luar jadi la.. nak berposing2 kat depan logo liverpool..! ekeke.. mesti dlm kpla hotak korang cakap "angan2 mat jenin je" . . eh , helo .. kalo aku dapat pegi pown ,. aku x guna duit kau okay ! ,..*agak kuang sivik di situ ..~

JEJU ISLAND
 Nah .. tu bukan pulau tioman or pulau manukan kat sabah tu  or pulan kat pantai timur okayy.. tu pulau Jeju kat Korea ..:) hhahaa .. ramai orang cakap kat pulau ni best ! hmm . curious ! msti rasa macam kat pantai2 biasa kat malaysia ni kan.. hoho .. but ,. saya nak sangaat g sna jugak.! huhu ..

KOTA SUCI ~
Yang paling penting sekali , tuh atas tu .. Kaabah ,. kota suci umat Islam ..:) hope soo dapat pegi sana dalam usia yang muda,. insyaAllah .~ panjang umur ,. akan ke sana juga ! amin~

hehehe.. bila agaknya saya boleh jejak kaki kat sana..~ hmm ..just wait and see.. tunggu je entry pasal tempat2 ni nanti ek.. haha.. jangan lupa view blog ni ,sekali sekala pun xpa,. hari2 laagiilaaa boleh ..:DD ekekek ..
end of story ..~

* tadi masa aku cek2 akaun nuffnang .. dapat BE pulak dah ..~ ekeke .. walau xbanyak macam,blogger2 hebat yang lain .. syukur la .. ~ dari tak ada kan. :))
so ,. THANNXXX A LOT TO NUFFNANG !! :) Kalo baek hati ,. bagi la lagi ! ^^v peace yaw!
lepas ni nak tukar survey lagi la,. spya nuffy bagi BE lgi..~

okaii... say GOODBYE TO OCTOBER , and SAY HELLO TO NOVEMBER ! :)



GUDNYTE~ ADIOOSSS!! :)




terima kasih daun kelady . dah bca , silalah komen ^^V

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
IQBJ9_K6GQlR6nvC7HN3KsF4LJE